loading...
بروزترين آهنگ ها
آخرین ارسال های انجمن
HOJJAT بازدید : 1490 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی عماد به نام خیلی دوست دارم + متن اهنگ

تنظیم : امین کاوه / ملودی : آیدین / ترانه سرا : آیدین

دانلود آهنگ جدید عماد به نام خیلی دوست دارم

دانلود آهنگ جدید عماد به نام خیلی دوست دارم

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی عماد به نام خیلی دوست دارم + متن اهنگ

تنظیم : امین کاوه / ملودی : آیدین / ترانه سرا : آیدین

دانلود آهنگ جدید عماد به نام خیلی دوست دارم

دانلود آهنگ جدید عماد به نام خیلی دوست دارم

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب بروید……

متن آهنگ عماد به نام خیلی دوست دارم

کار ندارم که چی میاد سر دل تو

کار ندارم به رفتنت یا که غم تو

دل دیگه آروم نداره تو رو نمیخواد

وقتی داری میری میبینی تنها

عشق دیگه باور نداره با من بمونه

حرفی که میزنم هنوز یادمونه

خواب تو از چشام نگیر دارم میمیرم

وقتی میگی به تو من اسیرم من اسیرم

خیلی دوست دارم ولی از حال من بی خبری

آروم نداره این چشام میدونم این دوره بری

خیلی میخوامت تو سری از هر چی خوبه بهتری

آروم نداره این چشام میدونم این دوره بری

خیلی دوستت دارم

تگ دوم آهنگ عماد به نام خیلی دوست دارم

عشق وقتی دیگه بارونه

حرف حرف تو رو میدونه

باز واسه دلت میخونه

این چشای دیونه قدر تو رو میدونه

اشک اگه به جاش باشه قشنگه

ولی باز دل منم ی دنیا تنگه

اخه دل دیگه آروم نداره

میدونم دوستت دارم رو باور داره

خیلی دوست دارم ولی از حال من بی خبری

آروم نداره این چشام میدونم این دوره بری

خیلی میخوامت تو.سری از هر چی خوبه بهتری

آروم نداره این چشام میدونم این دوره بری

خیلی دوست دارم ولی از حال من بی خبری

آروم نداره این چشام میدونم این دوره بری

خیلی میخوامت تو سری از هر چی خوبه بهتری

آروم نداره این چشام میدونم این دوره بری

برای دانلود آهنگ با فرمت زیپ کلیک کنید

    دانلود با لینک مستقیم
    • رمز: ما به همه شما عزیزان اعتماد داریم
    • منبع : خودتان قضاوت کنید
    مطالب مرتبط
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    درباره ما
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1276
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3094
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 12,149
  • بازدید سال : 49,446
  • بازدید کلی : 2,520,574