loading...
بروزترين آهنگ ها
آخرین ارسال های انجمن
HOJJAT بازدید : 1138 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امیرحسین مقصودلو به نام نگفته بودی + متن آهنگ

ترانه و موزیک : امیرحسین مقصودلو / تنظیم : نادر کوهستانی

دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو به نام نگفته بودی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امیرحسین مقصودلو به نام نگفته بودی + متن آهنگ

ترانه و موزیک : امیرحسین مقصودلو / تنظیم : نادر کوهستانی

دانلود آهنگ جدید امیرحسین مقصودلو به نام نگفته بودی

متن آهنگ امیرحسین مقصودلو به نام نگفته بودی

نگفته بودی چشات سگ داره فرق داره رفتارت

با همه نگفتی درباره این دوریت درد داره

نگفته بودی انواع اقصام فن های زنانه همراته

عسائه نگفتی این حرفا جا بحث داره درماه ترس داره

قلبم تو دستاته مگه مثل ما چند تا خب هست آخه

نمیدونی مگه حالم بد میشه اگه رابطمون واقعا قطع میشه

بزار که نباشم پیشت اینجوری غم دوریت هم راحت تر میشه

نگفته بودی بی تو فرق داره شبای من با یه

آهنگ غمگین ویه سم داره میگذره

نگفتی مثل برق داره میگذره عطرت از اینجا

بگو مگه چه بود مرگت همینجا

نگفته بودی نمیدونی که یکی بهتر از من اینجا

بگو مگه چه بود مرگت همینجا

میدونی هیشکی کامل نی

منم اخلاق بد دارم صد بار قربونت رفتم

دو بارم فش بد دادم من مثل بگیه نیستم

یکم فرق داره رفتارم

باید حرف حرف من باشه همه خونه ها مرد دارن

قرار بود خیلی کارها بکنیم واسه خوشبختی هم

با پسرا دست ندادن کار سختیه نه

من از اونا نبودم که بزارم همونجا کبودم شه

با تو آروم بودم شبی در گوشت نخونم شه

تگ دوم آهنگ

نگفتی هرچی عاشقتر میشم بیرحم تر میشی

بی رگ تر میشی

دیگه کنارم بی رمق میشینی

بیخودی اسممون تو این محل پیچید

هی میگفتی بی من بد میشی

از این امتحان میدم رد میشی

حتی وقتی قول میدی عوض میشی

هیچ نفهمیدی ازم هیچی

ندیدی مثل ما کمتره

رفتی کردی خونه رو ماتم کده

نگفتی زود میشی از آدم زده

دیگه برو و عذابم نده

نگفته بودی تنها میبری قاطی شدی باز بیخودی

جمعای سنگینی که مرد داره بیشترش

نگفتی کسی فرق داره این عکس نحس تو هست اینجا

بگو مگه چه بود مرگت همینجا

نگفته بودی نمیدونی که یکی بهتر از من اینجا

بگو مگه چه بود مرگت همینجا

نگفتی مثل برق داره میپره عطرت از اینجا

بگو مگه چه بود مرگت همینجا

آهنگ با کیفیت ۱۲۸

دوستان فکر کنیم متن اهنگ خیلی مشکلات داشته باشه لطفا ایراد ها رو بگید تا برطرف کنیم


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات

     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1276
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3094
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,474
  • بازدید ماه : 9,857
  • بازدید سال : 65,510
  • بازدید کلی : 2,536,638